Home » Hiburan » Lirik Lagu Kasih Lebaran – Lagu Raya Suffian Suhaimi

Lirik Lagu Kasih Lebaran – Lagu Raya Suffian Suhaimi

Lirik Lagu Kasih Lebaran - Lagu Raya Suffian Suhaimi

Lirik Lagu Kasih Lebaran – Lagu Raya Suffian Suhaimi

Eh2 Bukan Aiman tino  je ada lagu raya, Tapi Suffian suhaimi pun ada tauu!!  diorang nih dah macam kembar kan sama-sama naik.. banyak show jugak digandingkan bersama!! Tapi Lagu  raya Suffian suhaimi nih memang sedap di dengar macam lagu raya lama-lama.. nampaknya lagu nih pun akan bersaing hebat di corong-corong radio tidak lama lagi.. ape lagi?? jom RP kongsikan Lirik lagu raya Suffian Suhaimi.. 

Lirik Kasih Lebaran -  Suffian Suhaimi

Lirik Kasih Lebaran –  Suffian Suhaimi

Indahnya rasa
Pabila melihat mereka
Meraikan hari yang mulia
Ku terasa hiba

Hatiku mulai terusik
Mengenangkan nasib ku disini
Siapalah aku
Tuk menagih kasih

Secebis rayuan
Untuk ku diraikan
Kemanakah aku
Di pagi syawal ini

Mencari haluan
Seandainya
Ku diberikan peluang
Ingin ku merasakan kenikmatan kemanisan hari raya

Jika masih ada yang menyayangi
Sambutlah salam aidilfitri ini
Sesuci hati nurani

Hari ini
Lebaran kita semua
Seandainya kau berada disisiku
Takkan sama tika bersama dengan mereka

Seandainya
Ku diberikan peluang
Ingin ku merasakan kenikmatan
Hari raya bersamamu

Jika masih ada yang menyayangi
Sambutlah salam aidilfitri ini
Sesuci hati nurani

Hari ini
Lebaran kita semua

Video Official Lagu raya Suffian suhaimi-kasih lebaran

Haaa korang kalau rasa nak nyanyi lagu raya pegila smule hehehe  bila dengar je lagu raya Automatik tak sabar nak raya kannn!!  opss puasa dulu ye hahahaha

p/s kacak suffian berbaju melayu.. =) -ramenpedas.com

Sumber: google/ youtube Aries Music

Incoming search terms:

Check Also

Gambar Sekitar Majlis Perkahwinan Lee Si Young Pelakon Drama Korea

Gambar Sekitar Majlis Perkahwinan Lee Si Young Pelakon Drama Korea

  Gambar Sekitar Majlis Perkahwinan Lee Si Young Pelakon Drama Korea Semalam telah berlangsungnya Majlis …

Lirik lagu Sumpah Cintaku -Asfan Shah Ost Titian Cinta

Lirik lagu Sumpah Cintaku -Asfan Shah Ost Titian Cinta

  Lirik lagu Sumpah Cintaku -Asfan Shah Ost Titian Cinta Sekarang nih heboh diperkatan mengenai …

Gambar Sekitar Majlis Birthday Bash Fattah Amin Dan Fazura

Gambar Sekitar Majlis Birthday Bash Fattah Amin Dan Fazura

  Gambar Sekitar Majlis Birthday Bash Fattah Amin Dan Fazura Baru-baru ini telah berlangsungnya Majlis …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *