Home » Lagu Baru » Lirik lagu Segalanya Haqiem Rusli – OST Lara Cinta Ameena

Lirik lagu Segalanya Haqiem Rusli – OST Lara Cinta Ameena

Lirik lagu Segalanya Haqiem Rusli - OST Lara Cinta Ameena

Lirik lagu Segalanya Haqiem Rusli – OST Lara Cinta Ameena

Satu lagi lagu yang tengah meletup letup di corong radio adalah lagu Segalanya nyanyian Penyanyi muda Haqiem Rusli, lagu ini berjaya menambat hati para pendengar dengan lirik dan muziknya yang menyentuh hati..  penyanyi muda kelahiran hulu langat selangor ini.. pernah menjuarai bintang kecil dan terbuka dewasa tahun 2008 dan juga menjadi naib juara idola kecil tv9 musim yang pertama

Haqiem Rusli Rusli dilahirkan pada 16 jun (1998) lagu segalanya mula mendapat perhatian nitezen apabila dipilih menjadi ost untuk drama Lara Cinta Ameena Dia slot samarinda tv3 jadi RP kongsikan

Lirik lagu Segalanya  By : Haqiem Rusli

 

Hampir pernah ku cuba sesali,
kerna telah memberikan segalanya,
siapakah diriku sebenarnya di hatimu,
atau sekadar sandaranmu.

Saat ku mulai menyedari,
perasaanku tak pernah dipeduli,
salahkah diriku mengemis cinta darimu,
apa ku tak punya harga.

Segala apa yang telah ku berikan,
masih lagi tak memadai,
hampir ku tersungkur menuntut janji,
darimu.

Saat ku mulai menyedari,
perasaanku tak di peduli,
salahkah diriku mengemis cinta darimu,
apa ku tak punya harga.

Segala apa yang telah ku berikan,
masih lagi tak memadai,
hampir ku tersungkur menuntut janji,
darimu.

Segala rasa yang telah kau berikan,
masih tak mampu mengubati,
perasaan yang telah kau nodai,
padaku.

Segala rasa yang telah kau berikan,
masih tak mampu mengubati,
perasaan yang telah kau nodai,
padaku,  padaku.

Lagu: Segalanya 

Artis : Haqiem Rusli

Lirik: Gauffran 

komposer: Gauffran /ibnu/danny

label: FMC Music SDN BHD

Official music video OST Lara Cinta Ameena | Haqiem Rusli – Segalanya

Sumber: liriklagumasyhur/youtube FMC Music

Incoming search terms:

!-- nuffnang -->

Check Also

Lirik Lagu Sinar Syawal- Lagu Raya Khai Bahar

Lirik Lagu Sinar Syawal- Lagu Raya Khai Bahar

Lirik Lagu Sinar Syawal- Lagu Raya Khai Bahar

 

Lirik Lagu Sinar Syawal- Lagu Raya Khai Bahar

Selepas Aiman Tino, Suffian Suhaimi, kini Khai Bahar pula mengeluarkan single lagu rayanya. Lagu raya Khai Bahar yang bertajuk Sinar Syawal ini telah dihasilkan oleh Patrick Anohada dan Syarikat Rakaman Khai Bahar iaitu NAR Record. Video muzik Lagu Sinar Syawal ini turut dimuat turun ke laman Youtube untuk peminat-peminat Khai Bahar. Lirik dan lagu Sunar Syawal ini sedap dan amat menyentuh hati. Jadi mari RP kongsikan Lirik Lagu Sinar Syawal- Lagu Raya Khai Bahar;

 

Penyanyi : Khai Bahar
Judul Lagu : Sinar Syawal
Lagu/Lirik : Patrick Anohada
Label: NAR Records

Lirik Sinar Syawal- Khai Bahar
tiba syawal aidilfitri mulia
gemar takbir telah berbunyi
syahdunya menusuk hati

salam syawal dari aku anakmu
ku menangis ku berdosa
ku memohon ampun darimu

terang indah sinar cahaya aidilfitri
sayu suci ku menatap wajahmu

salam maaf aku memohon
ampun darimu atas segala
dosa padamu ampuni aku
restui aku anakmu

terang indah sinar cahaya aidilfitri
sayu suci ku menatap wajahmu

salam maaf aku memohon
ampun darimu atas segala
dosa padamu ampuni aku
restui aku anakmu

salam maaf aku memohon
ampun darimu atas segala
dosa padamu ampuni aku
restui aku anakmu

terang indah sinar syawal

nah VC untuklagu Sinar Syawal ini.;

Pastinya para peminat akan menyukai lagu raya terbaru daripada Khai Bahar ini. layannn- Ramenpedas.com

Sumber: Google / Youtube nartvnetwork

Incoming search terms:

Lirik Lagu Sinar Syawal- Lagu Raya Khai Bahar

 

Lirik Lagu Sinar Syawal- Lagu Raya Khai Bahar

Selepas Aiman Tino, Suffian Suhaimi, kini Khai Bahar pula mengeluarkan single lagu rayanya. Lagu raya Khai Bahar yang bertajuk Sinar Syawal ini telah dihasilkan oleh Patrick Anohada dan Syarikat Rakaman Khai Bahar iaitu NAR Record. Video muzik Lagu Sinar Syawal ini turut dimuat turun ke laman Youtube untuk peminat-peminat Khai Bahar. Lirik dan lagu Sunar Syawal ini sedap dan amat menyentuh hati. Jadi mari RP kongsikan Lirik Lagu Sinar Syawal- Lagu Raya Khai Bahar;

 

Penyanyi : Khai Bahar
Judul Lagu : Sinar Syawal
Lagu/Lirik : Patrick Anohada
Label: NAR Records

Lirik Sinar Syawal- Khai Bahar
tiba syawal aidilfitri mulia
gemar takbir telah berbunyi
syahdunya menusuk hati

salam syawal dari aku anakmu
ku menangis ku berdosa
ku memohon ampun darimu

terang indah sinar cahaya aidilfitri
sayu suci ku menatap wajahmu

salam maaf aku memohon
ampun darimu atas segala
dosa padamu ampuni aku
restui aku anakmu

terang indah sinar cahaya aidilfitri
sayu suci ku menatap wajahmu

salam maaf aku memohon
ampun darimu atas segala
dosa padamu ampuni aku
restui aku anakmu

salam maaf aku memohon
ampun darimu atas segala
dosa padamu ampuni aku
restui aku anakmu

terang indah sinar syawal

nah VC untuklagu Sinar Syawal ini.;

Pastinya para peminat akan menyukai lagu raya terbaru daripada Khai Bahar ini. layannn- Ramenpedas.com

Sumber: Google / Youtube nartvnetwork

Incoming search terms:

Lirik Lagu Ke Pangkal Kasih - Fatin Afeefa Ost Drama Seharum Mawar

Lirik Lagu Ke Pangkal Kasih – Fatin Afeefa Ost Drama Seharum Mawar

Lirik Lagu Ke Pangkal Kasih - Fatin Afeefa Ost Drama Seharum Mawar

 

Lirik Lagu Ke Pangkal Kasih – Fatin Afeefa Ost Drama Seharum Mawar

Siapa yang menonton drama Seharum Mawar pastinya akan menyukai Ost bagi drama ini iaitu Ke Pangkal Kasih. Ianya adalah nyanyian Fatin Afeefa yang dahulu cukup terkenal dengan filem Tentang Bulan yang popular pada tahun 2006. Fatin Afeefa memegang watak sebagai Illa gadis ala tomboy. Memag mengejutkan apabila mengetahui dia yang menyanyikan lagu Ke Pangkal Kasih ini, kerana lagunya amat sedap sekali.

Lagu Pangkal Kasih ini adalah ciptaan Syah Qalam, lirik daripada S.Amin Sahab. Jadi mari RP kongsikan Lirik Lagu Ke Pangkal Kasih – Fatin Afeefa Ost Drama Seharum Mawar; 

 

Lagu Ke Pangkal Kasih – Fatin Afeefa

kau singkap langit malam
kau belah lautan
mencari-cari kesilapan

beralaskan impian
yang pernah kau julang
terhempas musnah diperjalanan

percintaan adalah rasa
kenikmatan bersandarkan pengorbanan
kecewa kerna kelalaian
andai sesat kembai ke pangkal kasih

padamkan dendam amarahmu
nyalakan api cinta yang baru
coba kau menghargai kesetiaan ini
yang ku janjikan ke akhir nanti

berilah peluang dan bukalah ruang
pada dirimu demi cintaku

music

kau singkap langit malam
kau belah lautan
mencari-cari kesilapan

percintaan adalah rasa
kenikmatan bersandarkan pengorbanan
kecewa kerna kelalaian
andai sesat kembai ke pangkal kasih

padamkan dendam amarahmu
nyalakan api cinta yang baru
coba kau menghargai kesetiaan ini
yang ku janjikan ke akhir nanti

berilah peluang dan bukalah ruang
pada dirimu demi cintaku

Vc untuk lagu Ke Pangkal Kasih:

 

Sedap gila la lagu Ke pangkal kasih nih, bait-bait lirik pun begitu mendalam. Semoga lagu inia akan popular dan disukai ramai. Apa-apa pun selamat menonton drama Seharum Mawar.-Ramenpedas.com

Sumber: Google / Youtube terima kasih

Incoming search terms:

Lirik Lagu Ke Pangkal Kasih - Fatin Afeefa Ost Drama Seharum Mawar

 

Lirik Lagu Ke Pangkal Kasih – Fatin Afeefa Ost Drama Seharum Mawar

Siapa yang menonton drama Seharum Mawar pastinya akan menyukai Ost bagi drama ini iaitu Ke Pangkal Kasih. Ianya adalah nyanyian Fatin Afeefa yang dahulu cukup terkenal dengan filem Tentang Bulan yang popular pada tahun 2006. Fatin Afeefa memegang watak sebagai Illa gadis ala tomboy. Memag mengejutkan apabila mengetahui dia yang menyanyikan lagu Ke Pangkal Kasih ini, kerana lagunya amat sedap sekali.

Lagu Pangkal Kasih ini adalah ciptaan Syah Qalam, lirik daripada S.Amin Sahab. Jadi mari RP kongsikan Lirik Lagu Ke Pangkal Kasih – Fatin Afeefa Ost Drama Seharum Mawar; 

 

Lagu Ke Pangkal Kasih – Fatin Afeefa

kau singkap langit malam
kau belah lautan
mencari-cari kesilapan

beralaskan impian
yang pernah kau julang
terhempas musnah diperjalanan

percintaan adalah rasa
kenikmatan bersandarkan pengorbanan
kecewa kerna kelalaian
andai sesat kembai ke pangkal kasih

padamkan dendam amarahmu
nyalakan api cinta yang baru
coba kau menghargai kesetiaan ini
yang ku janjikan ke akhir nanti

berilah peluang dan bukalah ruang
pada dirimu demi cintaku

music

kau singkap langit malam
kau belah lautan
mencari-cari kesilapan

percintaan adalah rasa
kenikmatan bersandarkan pengorbanan
kecewa kerna kelalaian
andai sesat kembai ke pangkal kasih

padamkan dendam amarahmu
nyalakan api cinta yang baru
coba kau menghargai kesetiaan ini
yang ku janjikan ke akhir nanti

berilah peluang dan bukalah ruang
pada dirimu demi cintaku

Vc untuk lagu Ke Pangkal Kasih:

 

Sedap gila la lagu Ke pangkal kasih nih, bait-bait lirik pun begitu mendalam. Semoga lagu inia akan popular dan disukai ramai. Apa-apa pun selamat menonton drama Seharum Mawar.-Ramenpedas.com

Sumber: Google / Youtube terima kasih

Incoming search terms:

Lirik Kasih Lebaran - Suffian Suhaimi

Lirik Lagu Kasih Lebaran – Lagu Raya Suffian Suhaimi

Lirik Lagu Kasih Lebaran - Lagu Raya Suffian Suhaimi

Lirik Lagu Kasih Lebaran – Lagu Raya Suffian Suhaimi

Eh2 Bukan Aiman tino  je ada lagu raya, Tapi Suffian suhaimi pun ada tauu!!  diorang nih dah macam kembar kan sama-sama naik.. banyak show jugak digandingkan bersama!! Tapi Lagu  raya Suffian suhaimi nih memang sedap di dengar macam lagu raya lama-lama.. nampaknya lagu nih pun akan bersaing hebat di corong-corong radio tidak lama lagi.. ape lagi?? jom RP kongsikan Lirik lagu raya Suffian Suhaimi.. 

Lirik Kasih Lebaran -  Suffian Suhaimi

Lirik Kasih Lebaran –  Suffian Suhaimi

Indahnya rasa
Pabila melihat mereka
Meraikan hari yang mulia
Ku terasa hiba

Hatiku mulai terusik
Mengenangkan nasib ku disini
Siapalah aku
Tuk menagih kasih

Secebis rayuan
Untuk ku diraikan
Kemanakah aku
Di pagi syawal ini

Mencari haluan
Seandainya
Ku diberikan peluang
Ingin ku merasakan kenikmatan kemanisan hari raya

Jika masih ada yang menyayangi
Sambutlah salam aidilfitri ini
Sesuci hati nurani

Hari ini
Lebaran kita semua
Seandainya kau berada disisiku
Takkan sama tika bersama dengan mereka

Seandainya
Ku diberikan peluang
Ingin ku merasakan kenikmatan
Hari raya bersamamu

Jika masih ada yang menyayangi
Sambutlah salam aidilfitri ini
Sesuci hati nurani

Hari ini
Lebaran kita semua

Video Official Lagu raya Suffian suhaimi-kasih lebaran

Haaa korang kalau rasa nak nyanyi lagu raya pegila smule hehehe  bila dengar je lagu raya Automatik tak sabar nak raya kannn!!  opss puasa dulu ye hahahaha

p/s kacak suffian berbaju melayu.. =) -ramenpedas.com

Sumber: google/ youtube Aries Music

Incoming search terms:

Lirik Lagu Kasih Lebaran - Lagu Raya Suffian Suhaimi

Lirik Lagu Kasih Lebaran – Lagu Raya Suffian Suhaimi

Eh2 Bukan Aiman tino  je ada lagu raya, Tapi Suffian suhaimi pun ada tauu!!  diorang nih dah macam kembar kan sama-sama naik.. banyak show jugak digandingkan bersama!! Tapi Lagu  raya Suffian suhaimi nih memang sedap di dengar macam lagu raya lama-lama.. nampaknya lagu nih pun akan bersaing hebat di corong-corong radio tidak lama lagi.. ape lagi?? jom RP kongsikan Lirik lagu raya Suffian Suhaimi.. 

Lirik Kasih Lebaran -  Suffian Suhaimi

Lirik Kasih Lebaran –  Suffian Suhaimi

Indahnya rasa
Pabila melihat mereka
Meraikan hari yang mulia
Ku terasa hiba

Hatiku mulai terusik
Mengenangkan nasib ku disini
Siapalah aku
Tuk menagih kasih

Secebis rayuan
Untuk ku diraikan
Kemanakah aku
Di pagi syawal ini

Mencari haluan
Seandainya
Ku diberikan peluang
Ingin ku merasakan kenikmatan kemanisan hari raya

Jika masih ada yang menyayangi
Sambutlah salam aidilfitri ini
Sesuci hati nurani

Hari ini
Lebaran kita semua
Seandainya kau berada disisiku
Takkan sama tika bersama dengan mereka

Seandainya
Ku diberikan peluang
Ingin ku merasakan kenikmatan
Hari raya bersamamu

Jika masih ada yang menyayangi
Sambutlah salam aidilfitri ini
Sesuci hati nurani

Hari ini
Lebaran kita semua

Video Official Lagu raya Suffian suhaimi-kasih lebaran

Haaa korang kalau rasa nak nyanyi lagu raya pegila smule hehehe  bila dengar je lagu raya Automatik tak sabar nak raya kannn!!  opss puasa dulu ye hahahaha

p/s kacak suffian berbaju melayu.. =) -ramenpedas.com

Sumber: google/ youtube Aries Music

Incoming search terms:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *