Home » lirik » Lirik Dan Video Ost Lara Aishah Dirgahayu – Dato CT ft. Faizal Tahir

Lirik Dan Video Ost Lara Aishah Dirgahayu – Dato CT ft. Faizal Tahir

Lirik Dan Video Ost Lara Aishah Dirgahayu - Dato CT ft. Faizal Tahir

Lirik Dan Video Ost Lara Aishah Dirgahayu – Dato CT ft. Faizal Tahir

Petang semalam bermulanya Episode pertama drama telenovela Lara Aishah,  Baru episode pertama pun drama nih memang mengacam.. ada kelainan danmendebarkan.. RP tak sabar tunggu episode hari nih.. apapun jom kite layan dulu video dan lirik OST LARA AISHAH dari Dato Siti Nurhaliza dan juga Faizal Tahir.. yang bertajuk Dirgahayu  sedap tau lagu nih…terbaikk!!

 Ost Lara Aishah Dirgahayu - Dato CT ft. Faizal Tahir

Lirik Dirgahayu- Dato CT ft. Faizal Tahir
Adakah ini kali yang pertama
Adakah ini kali yang terakhir
Mungkin waktu tak mengizinkan kita
Mungkin jalan ceritanya berbeza
Ouhhh huwooo
Satu hari pasti nanti
Ku akan memahami
Namun cinta tak akan mati

Ku terima segalanya
Namun tak aku mengalah
Ku pasti ada jawabnya
Ku berikan segalanya
Semua dan sesungguhnya
Cinta dirgahayu
Cinta dirgahayu
Cinta kau dan aku

Andai takdir kita bertemu lagi
(Ku berdoa selalu)
Masihkah akan kau kenang kembali
(Takkan pernahku lepas)
Satu hari pasti nanti
Ku akan memahami
Namun cinta tak akan mati

Ku terima segalanya
Namun tak aku mengalah
Ku pasti ada jawabnya
Ku berikan segalanya
Semua dan sesungguhnya
Cinta dirgahayu
Cinta dirgahayu
Cinta kau dan aku

Tidak pernahku bersoalkan takdirNya
Dan ku percaya cintakan mengatasi
Semuanya

Ku terima segalanya
Namun tak aku mengalah
Ku pasti ada jawabnya
Ku berikan segalanya
Semua dan sesungguhnya
Cinta dirgahayu
Cinta dirgahayu
Cinta kau dan aku
Cinta dirgahayu
Dirgahayu
Cinta dirgahayu

Tonton Video dan Lirik Kat Sini  >>> Video dan  Lirik Dirgahayu Ost Lara Aishah 

RP yakin drama dan ost Lara Aishah nih kompom meletup punyaaa!!

jangan lupa saksikan setiap hari isnin hingga jumaat pukul 6 petang hanya di astro prima dan maya HD!!

Sumber: google/youtube Cliv Expert by: ramenpedas.com

Incoming search terms:

!-- nuffnang -->

Check Also

Lirik Lagu Ke Pangkal Kasih - Fatin Afeefa Ost Drama Seharum Mawar

Lirik Lagu Ke Pangkal Kasih – Fatin Afeefa Ost Drama Seharum Mawar

Lirik Lagu Ke Pangkal Kasih - Fatin Afeefa Ost Drama Seharum Mawar

 

Lirik Lagu Ke Pangkal Kasih – Fatin Afeefa Ost Drama Seharum Mawar

Siapa yang menonton drama Seharum Mawar pastinya akan menyukai Ost bagi drama ini iaitu Ke Pangkal Kasih. Ianya adalah nyanyian Fatin Afeefa yang dahulu cukup terkenal dengan filem Tentang Bulan yang popular pada tahun 2006. Fatin Afeefa memegang watak sebagai Illa gadis ala tomboy. Memag mengejutkan apabila mengetahui dia yang menyanyikan lagu Ke Pangkal Kasih ini, kerana lagunya amat sedap sekali.

Lagu Pangkal Kasih ini adalah ciptaan Syah Qalam, lirik daripada S.Amin Sahab. Jadi mari RP kongsikan Lirik Lagu Ke Pangkal Kasih – Fatin Afeefa Ost Drama Seharum Mawar; 

 

Lagu Ke Pangkal Kasih – Fatin Afeefa

kau singkap langit malam
kau belah lautan
mencari-cari kesilapan

beralaskan impian
yang pernah kau julang
terhempas musnah diperjalanan

percintaan adalah rasa
kenikmatan bersandarkan pengorbanan
kecewa kerna kelalaian
andai sesat kembai ke pangkal kasih

padamkan dendam amarahmu
nyalakan api cinta yang baru
coba kau menghargai kesetiaan ini
yang ku janjikan ke akhir nanti

berilah peluang dan bukalah ruang
pada dirimu demi cintaku

music

kau singkap langit malam
kau belah lautan
mencari-cari kesilapan

percintaan adalah rasa
kenikmatan bersandarkan pengorbanan
kecewa kerna kelalaian
andai sesat kembai ke pangkal kasih

padamkan dendam amarahmu
nyalakan api cinta yang baru
coba kau menghargai kesetiaan ini
yang ku janjikan ke akhir nanti

berilah peluang dan bukalah ruang
pada dirimu demi cintaku

Vc untuk lagu Ke Pangkal Kasih:

 

Sedap gila la lagu Ke pangkal kasih nih, bait-bait lirik pun begitu mendalam. Semoga lagu inia akan popular dan disukai ramai. Apa-apa pun selamat menonton drama Seharum Mawar.-Ramenpedas.com

Sumber: Google / Youtube terima kasih

Incoming search terms:

Lirik Lagu Ke Pangkal Kasih - Fatin Afeefa Ost Drama Seharum Mawar

 

Lirik Lagu Ke Pangkal Kasih – Fatin Afeefa Ost Drama Seharum Mawar

Siapa yang menonton drama Seharum Mawar pastinya akan menyukai Ost bagi drama ini iaitu Ke Pangkal Kasih. Ianya adalah nyanyian Fatin Afeefa yang dahulu cukup terkenal dengan filem Tentang Bulan yang popular pada tahun 2006. Fatin Afeefa memegang watak sebagai Illa gadis ala tomboy. Memag mengejutkan apabila mengetahui dia yang menyanyikan lagu Ke Pangkal Kasih ini, kerana lagunya amat sedap sekali.

Lagu Pangkal Kasih ini adalah ciptaan Syah Qalam, lirik daripada S.Amin Sahab. Jadi mari RP kongsikan Lirik Lagu Ke Pangkal Kasih – Fatin Afeefa Ost Drama Seharum Mawar; 

 

Lagu Ke Pangkal Kasih – Fatin Afeefa

kau singkap langit malam
kau belah lautan
mencari-cari kesilapan

beralaskan impian
yang pernah kau julang
terhempas musnah diperjalanan

percintaan adalah rasa
kenikmatan bersandarkan pengorbanan
kecewa kerna kelalaian
andai sesat kembai ke pangkal kasih

padamkan dendam amarahmu
nyalakan api cinta yang baru
coba kau menghargai kesetiaan ini
yang ku janjikan ke akhir nanti

berilah peluang dan bukalah ruang
pada dirimu demi cintaku

music

kau singkap langit malam
kau belah lautan
mencari-cari kesilapan

percintaan adalah rasa
kenikmatan bersandarkan pengorbanan
kecewa kerna kelalaian
andai sesat kembai ke pangkal kasih

padamkan dendam amarahmu
nyalakan api cinta yang baru
coba kau menghargai kesetiaan ini
yang ku janjikan ke akhir nanti

berilah peluang dan bukalah ruang
pada dirimu demi cintaku

Vc untuk lagu Ke Pangkal Kasih:

 

Sedap gila la lagu Ke pangkal kasih nih, bait-bait lirik pun begitu mendalam. Semoga lagu inia akan popular dan disukai ramai. Apa-apa pun selamat menonton drama Seharum Mawar.-Ramenpedas.com

Sumber: Google / Youtube terima kasih

Incoming search terms:

Lirik Kasih Lebaran - Suffian Suhaimi

Lirik Lagu Kasih Lebaran – Lagu Raya Suffian Suhaimi

Lirik Lagu Kasih Lebaran - Lagu Raya Suffian Suhaimi

Lirik Lagu Kasih Lebaran – Lagu Raya Suffian Suhaimi

Eh2 Bukan Aiman tino  je ada lagu raya, Tapi Suffian suhaimi pun ada tauu!!  diorang nih dah macam kembar kan sama-sama naik.. banyak show jugak digandingkan bersama!! Tapi Lagu  raya Suffian suhaimi nih memang sedap di dengar macam lagu raya lama-lama.. nampaknya lagu nih pun akan bersaing hebat di corong-corong radio tidak lama lagi.. ape lagi?? jom RP kongsikan Lirik lagu raya Suffian Suhaimi.. 

Lirik Kasih Lebaran -  Suffian Suhaimi

Lirik Kasih Lebaran –  Suffian Suhaimi

Indahnya rasa
Pabila melihat mereka
Meraikan hari yang mulia
Ku terasa hiba

Hatiku mulai terusik
Mengenangkan nasib ku disini
Siapalah aku
Tuk menagih kasih

Secebis rayuan
Untuk ku diraikan
Kemanakah aku
Di pagi syawal ini

Mencari haluan
Seandainya
Ku diberikan peluang
Ingin ku merasakan kenikmatan kemanisan hari raya

Jika masih ada yang menyayangi
Sambutlah salam aidilfitri ini
Sesuci hati nurani

Hari ini
Lebaran kita semua
Seandainya kau berada disisiku
Takkan sama tika bersama dengan mereka

Seandainya
Ku diberikan peluang
Ingin ku merasakan kenikmatan
Hari raya bersamamu

Jika masih ada yang menyayangi
Sambutlah salam aidilfitri ini
Sesuci hati nurani

Hari ini
Lebaran kita semua

Video Official Lagu raya Suffian suhaimi-kasih lebaran

Haaa korang kalau rasa nak nyanyi lagu raya pegila smule hehehe  bila dengar je lagu raya Automatik tak sabar nak raya kannn!!  opss puasa dulu ye hahahaha

p/s kacak suffian berbaju melayu.. =) -ramenpedas.com

Sumber: google/ youtube Aries Music

Incoming search terms:

Lirik Lagu Kasih Lebaran - Lagu Raya Suffian Suhaimi

Lirik Lagu Kasih Lebaran – Lagu Raya Suffian Suhaimi

Eh2 Bukan Aiman tino  je ada lagu raya, Tapi Suffian suhaimi pun ada tauu!!  diorang nih dah macam kembar kan sama-sama naik.. banyak show jugak digandingkan bersama!! Tapi Lagu  raya Suffian suhaimi nih memang sedap di dengar macam lagu raya lama-lama.. nampaknya lagu nih pun akan bersaing hebat di corong-corong radio tidak lama lagi.. ape lagi?? jom RP kongsikan Lirik lagu raya Suffian Suhaimi.. 

Lirik Kasih Lebaran -  Suffian Suhaimi

Lirik Kasih Lebaran –  Suffian Suhaimi

Indahnya rasa
Pabila melihat mereka
Meraikan hari yang mulia
Ku terasa hiba

Hatiku mulai terusik
Mengenangkan nasib ku disini
Siapalah aku
Tuk menagih kasih

Secebis rayuan
Untuk ku diraikan
Kemanakah aku
Di pagi syawal ini

Mencari haluan
Seandainya
Ku diberikan peluang
Ingin ku merasakan kenikmatan kemanisan hari raya

Jika masih ada yang menyayangi
Sambutlah salam aidilfitri ini
Sesuci hati nurani

Hari ini
Lebaran kita semua
Seandainya kau berada disisiku
Takkan sama tika bersama dengan mereka

Seandainya
Ku diberikan peluang
Ingin ku merasakan kenikmatan
Hari raya bersamamu

Jika masih ada yang menyayangi
Sambutlah salam aidilfitri ini
Sesuci hati nurani

Hari ini
Lebaran kita semua

Video Official Lagu raya Suffian suhaimi-kasih lebaran

Haaa korang kalau rasa nak nyanyi lagu raya pegila smule hehehe  bila dengar je lagu raya Automatik tak sabar nak raya kannn!!  opss puasa dulu ye hahahaha

p/s kacak suffian berbaju melayu.. =) -ramenpedas.com

Sumber: google/ youtube Aries Music

Incoming search terms:

Lirik Lara Dalam Kerinduan - Aiman Tino

Lirik Lagu Lara Dalam Kerinduan – Lagu Raya Aiman Tino

Lirik Lara Dalam Kerinduan -  Aiman Tino

Lirik Lagu Lara Dalam Kerinduan – Lagu Raya Aiman Tino

Insyaallah Esok Kite akan bertemu lagi dengan bulan ramadan bulan yang paling mulia..  RP percaya semua tengah sibuk dengan persiapan menyambut puasa dan raya.. kann dalam menyambut ramadan ini.. mood raya mesti dah on kan.. bertambah mood raya RP tahun ni bila dengar lagu raya Aiman Tino…   Lagu nih memang menyentuh hati.. buat kite teringat kampung halaman.. ayah dan ibu.. tahniah aiman kerana berjaya melahirkan raya yang berkualiti.. RP percaya lagu nih akan popular di coron-corong radio..   jadi jom RP kongsikan Lirik Lagu raya Aiman Tino ..

Lirik Lagu Lara Dalam Kerinduan - Lagu Raya Aiman Tino

Lirik Lara Dalam Kerinduan –  Aiman Tino

Termenung
Raya Hampir tiba
Terkenang Pada ayahanda
Yang Jauh disana

Ku Rindu mahu bersama mu
Bersalaman Di hari raya
Jatuh air mataku
Sedihnya raya ku tanpa mu
Mahu gembira mahu kau ada bersamaku

Di Hari yang mulia
Pasti akan terluka
Oh Tuhan tabahkan hatiku
Selamat Hari raya ku ucapkan pada semua saudara
Biarkan Ku sepi tanpa mu
Di Hari yang mulia
Ku Ucapkan pada mu
Selamat Hari raya

Selamat Hari raya ku ucapkan pada semua saudara
Biarkan Ku sepi tanpa mu
Di Hari yang mulia
Ku Ucapkan pada mu

Selamat Hari raya

Termenung
Raya Hampir tiba
Terkenang Pada ayahanda
Yang Jauh disana

Menuju Ku ke pesara mu
Ku Berdoa pada yang Esa
Ampunkan Dosa dosa mu.

Video Official Lagu Raya Aiman Tino -Lara Dalam Kerinduan 

Buat Korang yang berjauhan dengan family cepat-cepat la booking tiket nanti tak dapat balik raya makin sedih lak layan lagu nih… huhuhuhu ape pun RP nk ucapkan selamat menyambut bulan ramadan Al mubarak.. semoga kita semua dapat kumpul pahala banyak bnyak tahun nih… -ramenpedas.com

Sumber: 1liriklaguu / Yourtube Aries Music

Incoming search terms:

Lirik Lara Dalam Kerinduan -  Aiman Tino

Lirik Lagu Lara Dalam Kerinduan – Lagu Raya Aiman Tino

Insyaallah Esok Kite akan bertemu lagi dengan bulan ramadan bulan yang paling mulia..  RP percaya semua tengah sibuk dengan persiapan menyambut puasa dan raya.. kann dalam menyambut ramadan ini.. mood raya mesti dah on kan.. bertambah mood raya RP tahun ni bila dengar lagu raya Aiman Tino…   Lagu nih memang menyentuh hati.. buat kite teringat kampung halaman.. ayah dan ibu.. tahniah aiman kerana berjaya melahirkan raya yang berkualiti.. RP percaya lagu nih akan popular di coron-corong radio..   jadi jom RP kongsikan Lirik Lagu raya Aiman Tino ..

Lirik Lagu Lara Dalam Kerinduan - Lagu Raya Aiman Tino

Lirik Lara Dalam Kerinduan –  Aiman Tino

Termenung
Raya Hampir tiba
Terkenang Pada ayahanda
Yang Jauh disana

Ku Rindu mahu bersama mu
Bersalaman Di hari raya
Jatuh air mataku
Sedihnya raya ku tanpa mu
Mahu gembira mahu kau ada bersamaku

Di Hari yang mulia
Pasti akan terluka
Oh Tuhan tabahkan hatiku
Selamat Hari raya ku ucapkan pada semua saudara
Biarkan Ku sepi tanpa mu
Di Hari yang mulia
Ku Ucapkan pada mu
Selamat Hari raya

Selamat Hari raya ku ucapkan pada semua saudara
Biarkan Ku sepi tanpa mu
Di Hari yang mulia
Ku Ucapkan pada mu

Selamat Hari raya

Termenung
Raya Hampir tiba
Terkenang Pada ayahanda
Yang Jauh disana

Menuju Ku ke pesara mu
Ku Berdoa pada yang Esa
Ampunkan Dosa dosa mu.

Video Official Lagu Raya Aiman Tino -Lara Dalam Kerinduan 

Buat Korang yang berjauhan dengan family cepat-cepat la booking tiket nanti tak dapat balik raya makin sedih lak layan lagu nih… huhuhuhu ape pun RP nk ucapkan selamat menyambut bulan ramadan Al mubarak.. semoga kita semua dapat kumpul pahala banyak bnyak tahun nih… -ramenpedas.com

Sumber: 1liriklaguu / Yourtube Aries Music

Incoming search terms:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.