Home » lirik » Lirik Lagu Jatuh-Faizul Sany Ost Aku Bukan Bimbo

Lirik Lagu Jatuh-Faizul Sany Ost Aku Bukan Bimbo

Lirik Lagu Jatuh-Faizul Sany Ost Aku Bukan Bimbo

Lirik Lagu Jatuh-Faizul Sany Ost Aku Bukan Bimbo

Satu Lagi Drama Adaptasi novel yang sedang manjadi viral ialah Aku bukan Bimbo Terbitan astro. Drama ini bukan saja viral malah Ost drama ini terut menjadi perhatian.. lagu Jatuh daripada juara Akademi fantasia 2013 Faizul sany telah menjadi semakin popular di corong-corong radio..

malah Lagu jatuh juga merupakan ciptaan Faizul  sendirin Dan turut mendapat sentuhan daripada komposer dan penulis lirik Mike Chan.
Jadi Jom PP kongsikan

Lirik Lagu Jatuh – Faizul Sany

Tidakkah aku faham lagi tentang telah berkali
Bukankah sudahku berjanji ku tak mahu
Sedarkah aku semua ini pasti akan melukai
Sejujurnya diriku tahu ku tak mahu

Adakah aku bodoh
Mahu saja ku tinggalkan dirimu

Jiwa aku meminta
Batinku meronta

Biar jiwaku digari
Biarpun sakit di hati
Walau seburuk mana caramu
Tetapku jatuh

Biarlah sama ku mati
Biar apapun sekali
Walauku sakit dengan caramu
Tetap aku tetap aku jatuh

Jika tak ada cara lagi akan mampu kau fahami
Jangan biarku jatuh lagi ku tak mahu
Adakah aku bodoh mahu saja ku tinggalkan dirimu

Jiwa aku meminta
batinku meronta

Biar jiwaku digari
Biarpun sakit di hati
Walau seburuk mana caramu
Tetapku jatuh

Biarlah sama ku mati
Biar apa pun sekali
Walauku sakit dengan caramu
Tetap aku tetap aku jatuh

Lirik Lagu Jatuh-Faizul Sany Ost Aku Bukan Bimbo

Semakin sakitku rasakan
Semakin jatuh dan jatuh lagilah lagilah
Ku jatuh tersungkur

Mahu sajaku tinggal semua
Ku tak mahu

Biarku yang memberi
Datanglah kepadaku

Biar jiwaku digari
Biar pun sakit di hati
Walau seburuk mana caramu
Tetapku jatuh
Tetap aku jatuh

Rasa mahu mati
Apapun sekali
Walauku sakit dengan caramu
Tetap aku tetap aku jatuh.

~Sedapkan Lagu nih!! lirik dan music yang simple tapi menarik… Semoga Kita dapat mendengar lebih banyak karya dan lagu yang sedap-sedap dari Faizul sany.. PP Doakan Jugak semoga  kerjaya Faizul Sany dalam bidang hiburan lebih berkembang dan popular!!

Yang Penting Jangan lupa Saksikan Drama Aku bukan Bimbo yang sedang hangat ditayangkan Setiap Hari Isnin Hingga Khamis jam 10 malam hanya  di saluran Astro Ria dan Ria HD-Palipali.net 

Sumber: ohlirik

Incoming search terms:

!-- nuffnang -->

Check Also

Lirik Lagu Ke Pangkal Kasih - Fatin Afeefa Ost Drama Seharum Mawar

Lirik Lagu Ke Pangkal Kasih – Fatin Afeefa Ost Drama Seharum Mawar

Lirik Lagu Ke Pangkal Kasih - Fatin Afeefa Ost Drama Seharum Mawar

 

Lirik Lagu Ke Pangkal Kasih – Fatin Afeefa Ost Drama Seharum Mawar

Siapa yang menonton drama Seharum Mawar pastinya akan menyukai Ost bagi drama ini iaitu Ke Pangkal Kasih. Ianya adalah nyanyian Fatin Afeefa yang dahulu cukup terkenal dengan filem Tentang Bulan yang popular pada tahun 2006. Fatin Afeefa memegang watak sebagai Illa gadis ala tomboy. Memag mengejutkan apabila mengetahui dia yang menyanyikan lagu Ke Pangkal Kasih ini, kerana lagunya amat sedap sekali.

Lagu Pangkal Kasih ini adalah ciptaan Syah Qalam, lirik daripada S.Amin Sahab. Jadi mari RP kongsikan Lirik Lagu Ke Pangkal Kasih – Fatin Afeefa Ost Drama Seharum Mawar; 

 

Lagu Ke Pangkal Kasih – Fatin Afeefa

kau singkap langit malam
kau belah lautan
mencari-cari kesilapan

beralaskan impian
yang pernah kau julang
terhempas musnah diperjalanan

percintaan adalah rasa
kenikmatan bersandarkan pengorbanan
kecewa kerna kelalaian
andai sesat kembai ke pangkal kasih

padamkan dendam amarahmu
nyalakan api cinta yang baru
coba kau menghargai kesetiaan ini
yang ku janjikan ke akhir nanti

berilah peluang dan bukalah ruang
pada dirimu demi cintaku

music

kau singkap langit malam
kau belah lautan
mencari-cari kesilapan

percintaan adalah rasa
kenikmatan bersandarkan pengorbanan
kecewa kerna kelalaian
andai sesat kembai ke pangkal kasih

padamkan dendam amarahmu
nyalakan api cinta yang baru
coba kau menghargai kesetiaan ini
yang ku janjikan ke akhir nanti

berilah peluang dan bukalah ruang
pada dirimu demi cintaku

Vc untuk lagu Ke Pangkal Kasih:

 

Sedap gila la lagu Ke pangkal kasih nih, bait-bait lirik pun begitu mendalam. Semoga lagu inia akan popular dan disukai ramai. Apa-apa pun selamat menonton drama Seharum Mawar.-Ramenpedas.com

Sumber: Google / Youtube terima kasih

Incoming search terms:

Lirik Lagu Ke Pangkal Kasih - Fatin Afeefa Ost Drama Seharum Mawar

 

Lirik Lagu Ke Pangkal Kasih – Fatin Afeefa Ost Drama Seharum Mawar

Siapa yang menonton drama Seharum Mawar pastinya akan menyukai Ost bagi drama ini iaitu Ke Pangkal Kasih. Ianya adalah nyanyian Fatin Afeefa yang dahulu cukup terkenal dengan filem Tentang Bulan yang popular pada tahun 2006. Fatin Afeefa memegang watak sebagai Illa gadis ala tomboy. Memag mengejutkan apabila mengetahui dia yang menyanyikan lagu Ke Pangkal Kasih ini, kerana lagunya amat sedap sekali.

Lagu Pangkal Kasih ini adalah ciptaan Syah Qalam, lirik daripada S.Amin Sahab. Jadi mari RP kongsikan Lirik Lagu Ke Pangkal Kasih – Fatin Afeefa Ost Drama Seharum Mawar; 

 

Lagu Ke Pangkal Kasih – Fatin Afeefa

kau singkap langit malam
kau belah lautan
mencari-cari kesilapan

beralaskan impian
yang pernah kau julang
terhempas musnah diperjalanan

percintaan adalah rasa
kenikmatan bersandarkan pengorbanan
kecewa kerna kelalaian
andai sesat kembai ke pangkal kasih

padamkan dendam amarahmu
nyalakan api cinta yang baru
coba kau menghargai kesetiaan ini
yang ku janjikan ke akhir nanti

berilah peluang dan bukalah ruang
pada dirimu demi cintaku

music

kau singkap langit malam
kau belah lautan
mencari-cari kesilapan

percintaan adalah rasa
kenikmatan bersandarkan pengorbanan
kecewa kerna kelalaian
andai sesat kembai ke pangkal kasih

padamkan dendam amarahmu
nyalakan api cinta yang baru
coba kau menghargai kesetiaan ini
yang ku janjikan ke akhir nanti

berilah peluang dan bukalah ruang
pada dirimu demi cintaku

Vc untuk lagu Ke Pangkal Kasih:

 

Sedap gila la lagu Ke pangkal kasih nih, bait-bait lirik pun begitu mendalam. Semoga lagu inia akan popular dan disukai ramai. Apa-apa pun selamat menonton drama Seharum Mawar.-Ramenpedas.com

Sumber: Google / Youtube terima kasih

Incoming search terms:

Lirik Kasih Lebaran - Suffian Suhaimi

Lirik Lagu Kasih Lebaran – Lagu Raya Suffian Suhaimi

Lirik Lagu Kasih Lebaran - Lagu Raya Suffian Suhaimi

Lirik Lagu Kasih Lebaran – Lagu Raya Suffian Suhaimi

Eh2 Bukan Aiman tino  je ada lagu raya, Tapi Suffian suhaimi pun ada tauu!!  diorang nih dah macam kembar kan sama-sama naik.. banyak show jugak digandingkan bersama!! Tapi Lagu  raya Suffian suhaimi nih memang sedap di dengar macam lagu raya lama-lama.. nampaknya lagu nih pun akan bersaing hebat di corong-corong radio tidak lama lagi.. ape lagi?? jom RP kongsikan Lirik lagu raya Suffian Suhaimi.. 

Lirik Kasih Lebaran -  Suffian Suhaimi

Lirik Kasih Lebaran –  Suffian Suhaimi

Indahnya rasa
Pabila melihat mereka
Meraikan hari yang mulia
Ku terasa hiba

Hatiku mulai terusik
Mengenangkan nasib ku disini
Siapalah aku
Tuk menagih kasih

Secebis rayuan
Untuk ku diraikan
Kemanakah aku
Di pagi syawal ini

Mencari haluan
Seandainya
Ku diberikan peluang
Ingin ku merasakan kenikmatan kemanisan hari raya

Jika masih ada yang menyayangi
Sambutlah salam aidilfitri ini
Sesuci hati nurani

Hari ini
Lebaran kita semua
Seandainya kau berada disisiku
Takkan sama tika bersama dengan mereka

Seandainya
Ku diberikan peluang
Ingin ku merasakan kenikmatan
Hari raya bersamamu

Jika masih ada yang menyayangi
Sambutlah salam aidilfitri ini
Sesuci hati nurani

Hari ini
Lebaran kita semua

Video Official Lagu raya Suffian suhaimi-kasih lebaran

Haaa korang kalau rasa nak nyanyi lagu raya pegila smule hehehe  bila dengar je lagu raya Automatik tak sabar nak raya kannn!!  opss puasa dulu ye hahahaha

p/s kacak suffian berbaju melayu.. =) -ramenpedas.com

Sumber: google/ youtube Aries Music

Incoming search terms:

Lirik Lagu Kasih Lebaran - Lagu Raya Suffian Suhaimi

Lirik Lagu Kasih Lebaran – Lagu Raya Suffian Suhaimi

Eh2 Bukan Aiman tino  je ada lagu raya, Tapi Suffian suhaimi pun ada tauu!!  diorang nih dah macam kembar kan sama-sama naik.. banyak show jugak digandingkan bersama!! Tapi Lagu  raya Suffian suhaimi nih memang sedap di dengar macam lagu raya lama-lama.. nampaknya lagu nih pun akan bersaing hebat di corong-corong radio tidak lama lagi.. ape lagi?? jom RP kongsikan Lirik lagu raya Suffian Suhaimi.. 

Lirik Kasih Lebaran -  Suffian Suhaimi

Lirik Kasih Lebaran –  Suffian Suhaimi

Indahnya rasa
Pabila melihat mereka
Meraikan hari yang mulia
Ku terasa hiba

Hatiku mulai terusik
Mengenangkan nasib ku disini
Siapalah aku
Tuk menagih kasih

Secebis rayuan
Untuk ku diraikan
Kemanakah aku
Di pagi syawal ini

Mencari haluan
Seandainya
Ku diberikan peluang
Ingin ku merasakan kenikmatan kemanisan hari raya

Jika masih ada yang menyayangi
Sambutlah salam aidilfitri ini
Sesuci hati nurani

Hari ini
Lebaran kita semua
Seandainya kau berada disisiku
Takkan sama tika bersama dengan mereka

Seandainya
Ku diberikan peluang
Ingin ku merasakan kenikmatan
Hari raya bersamamu

Jika masih ada yang menyayangi
Sambutlah salam aidilfitri ini
Sesuci hati nurani

Hari ini
Lebaran kita semua

Video Official Lagu raya Suffian suhaimi-kasih lebaran

Haaa korang kalau rasa nak nyanyi lagu raya pegila smule hehehe  bila dengar je lagu raya Automatik tak sabar nak raya kannn!!  opss puasa dulu ye hahahaha

p/s kacak suffian berbaju melayu.. =) -ramenpedas.com

Sumber: google/ youtube Aries Music

Incoming search terms:

Lirik Lara Dalam Kerinduan - Aiman Tino

Lirik Lagu Lara Dalam Kerinduan – Lagu Raya Aiman Tino

Lirik Lara Dalam Kerinduan -  Aiman Tino

Lirik Lagu Lara Dalam Kerinduan – Lagu Raya Aiman Tino

Insyaallah Esok Kite akan bertemu lagi dengan bulan ramadan bulan yang paling mulia..  RP percaya semua tengah sibuk dengan persiapan menyambut puasa dan raya.. kann dalam menyambut ramadan ini.. mood raya mesti dah on kan.. bertambah mood raya RP tahun ni bila dengar lagu raya Aiman Tino…   Lagu nih memang menyentuh hati.. buat kite teringat kampung halaman.. ayah dan ibu.. tahniah aiman kerana berjaya melahirkan raya yang berkualiti.. RP percaya lagu nih akan popular di coron-corong radio..   jadi jom RP kongsikan Lirik Lagu raya Aiman Tino ..

Lirik Lagu Lara Dalam Kerinduan - Lagu Raya Aiman Tino

Lirik Lara Dalam Kerinduan –  Aiman Tino

Termenung
Raya Hampir tiba
Terkenang Pada ayahanda
Yang Jauh disana

Ku Rindu mahu bersama mu
Bersalaman Di hari raya
Jatuh air mataku
Sedihnya raya ku tanpa mu
Mahu gembira mahu kau ada bersamaku

Di Hari yang mulia
Pasti akan terluka
Oh Tuhan tabahkan hatiku
Selamat Hari raya ku ucapkan pada semua saudara
Biarkan Ku sepi tanpa mu
Di Hari yang mulia
Ku Ucapkan pada mu
Selamat Hari raya

Selamat Hari raya ku ucapkan pada semua saudara
Biarkan Ku sepi tanpa mu
Di Hari yang mulia
Ku Ucapkan pada mu

Selamat Hari raya

Termenung
Raya Hampir tiba
Terkenang Pada ayahanda
Yang Jauh disana

Menuju Ku ke pesara mu
Ku Berdoa pada yang Esa
Ampunkan Dosa dosa mu.

Video Official Lagu Raya Aiman Tino -Lara Dalam Kerinduan 

Buat Korang yang berjauhan dengan family cepat-cepat la booking tiket nanti tak dapat balik raya makin sedih lak layan lagu nih… huhuhuhu ape pun RP nk ucapkan selamat menyambut bulan ramadan Al mubarak.. semoga kita semua dapat kumpul pahala banyak bnyak tahun nih… -ramenpedas.com

Sumber: 1liriklaguu / Yourtube Aries Music

Incoming search terms:

Lirik Lara Dalam Kerinduan -  Aiman Tino

Lirik Lagu Lara Dalam Kerinduan – Lagu Raya Aiman Tino

Insyaallah Esok Kite akan bertemu lagi dengan bulan ramadan bulan yang paling mulia..  RP percaya semua tengah sibuk dengan persiapan menyambut puasa dan raya.. kann dalam menyambut ramadan ini.. mood raya mesti dah on kan.. bertambah mood raya RP tahun ni bila dengar lagu raya Aiman Tino…   Lagu nih memang menyentuh hati.. buat kite teringat kampung halaman.. ayah dan ibu.. tahniah aiman kerana berjaya melahirkan raya yang berkualiti.. RP percaya lagu nih akan popular di coron-corong radio..   jadi jom RP kongsikan Lirik Lagu raya Aiman Tino ..

Lirik Lagu Lara Dalam Kerinduan - Lagu Raya Aiman Tino

Lirik Lara Dalam Kerinduan –  Aiman Tino

Termenung
Raya Hampir tiba
Terkenang Pada ayahanda
Yang Jauh disana

Ku Rindu mahu bersama mu
Bersalaman Di hari raya
Jatuh air mataku
Sedihnya raya ku tanpa mu
Mahu gembira mahu kau ada bersamaku

Di Hari yang mulia
Pasti akan terluka
Oh Tuhan tabahkan hatiku
Selamat Hari raya ku ucapkan pada semua saudara
Biarkan Ku sepi tanpa mu
Di Hari yang mulia
Ku Ucapkan pada mu
Selamat Hari raya

Selamat Hari raya ku ucapkan pada semua saudara
Biarkan Ku sepi tanpa mu
Di Hari yang mulia
Ku Ucapkan pada mu

Selamat Hari raya

Termenung
Raya Hampir tiba
Terkenang Pada ayahanda
Yang Jauh disana

Menuju Ku ke pesara mu
Ku Berdoa pada yang Esa
Ampunkan Dosa dosa mu.

Video Official Lagu Raya Aiman Tino -Lara Dalam Kerinduan 

Buat Korang yang berjauhan dengan family cepat-cepat la booking tiket nanti tak dapat balik raya makin sedih lak layan lagu nih… huhuhuhu ape pun RP nk ucapkan selamat menyambut bulan ramadan Al mubarak.. semoga kita semua dapat kumpul pahala banyak bnyak tahun nih… -ramenpedas.com

Sumber: 1liriklaguu / Yourtube Aries Music

Incoming search terms:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.