Home » Santai » Ciri-ciri mengenali lelaki Kasanova

Ciri-ciri mengenali lelaki Kasanova

Ciri-ciri mengenali lelaki Kasanova

Ciri-ciri mengenali lelaki Kasanova

Nak Mengenali Lelaki Kasanova??  Salam sejahtera, hari ini PP  nak cerita sikit macam mana untuk kita  untuk mengenali lelaki-lelaki kasanova ni, terlebih dahulu , siapa lelaki kasanova ini? Sememangnya gelaran lelaki Kasanova bukan hanya menghala kepada lelaki bujang sahaja, ianya juga mungkin  suami orang sekalipun VVIP asalkan dia lelaki, maka mereka ini  mempunyai peratusan yang agak tinggi untuk kita gelarkan sebagai lelaki Kasanova . Mereka boleh dikenali melaui  perangai atau sifat-sifat yang suka memikat, memperdaya atau menggoda golongan wanita.

Matlamat utama lelaki kasanova ini tidak hanya mengira status wanita tersebut, tidak kira  sama ada wanita itu masih bujang  atau sudah pun berkahwin asalkan wanita tersebut mempunyai harta  dan wang ringgit yang  boleh dipergunakan oleh mereka untuk kesenangan hidup. Lelaki kasanova ia seringkali mencari mangsa-mangsanya dengan  memperdayakan mereka dengan kata-kata yang manis, janji-janji manis dan sebagainya, dimana cara yang digunakan  pasti akan dapat mencairkan setiap wanita yang menjadi sasaran. Jom kita kenali lelaki kasanova ini.

Ciri-ciri mengenali lelaki Kasanova

1. Pada awal perkenalan, si dia akan menjadi insan yang paling baik, sopan serta romantik. Apa sahaja yang kita mahukan semuanya akan di penuhi dan dituruti. Tetapi harus di ingat semua itu hanya mampu untuk bertahan tidak lebih sebulan. Sedikit demi sedikit si dia akan menunjukkan taringnya.

2. Lelaki kasanova biasanya mempunyai paras rupa yang agak tampan dan menarik sebab itulah perempuan muda cair dan menjadi mangsa. Oleh itu janganlah mudah untuk percaya pada wajah tetapi percayalah pada hati.
3. Sentiasa kemas dan perwatakannya seperti orang berada, tetapi sebenarnya poket kosong. Kalau ada pun cuma untuk membuat pelaburan semasa proses memikat kamu di awal perkenalan sahaja  kemudian duit kamu pulalah yang akan menjadi mangsa.
4. Sering kali  beri pelbagai alasan apabila kesilapannya dapat dikesan. Lebih – lebih lagi dia juga sering mempersalahkan orang lain untuk kesalahannya sendiri.
5. Sering untuk mementingkan kekemasan diri dan pakaian yang dipilih dan juga bukan calang-calang jenama yang akan dipilih. Almaklumlah nak memikat lebih ramai lagi  mangsa.
6. Baru kenal tidak sampai seminggu sudah berani mahu sentuh-sentuh di bahagian-bahagian  yang sensitif. Supaya dapat menggoda kamu untuk pergi lebih jauh.
7. Apabila keluar bersama dengannya, dia akan selalu tunjuk macho depan kamu. Ada ketikanya dia akan sengaja menegur perempuan lain dengan ramah di depan kamu. Ini kononnya mahu membuktikan pada kamu bahawa si dia tidak akan curang di belakang kamu. Tetapi kononnya dia memang peramah dengan semua orang.
8. Selepas sebulan kamu berkawan, si dia sudah mula berani untuk meminjam wang . Tanpa sengan silu si dia akan memintanya daripada kamu.. Alasan  yang diberikan untuk meminjam itu memang powerlah .
9. Lelaki kasanova tidak pernah akan patuh pada janji, kamu tengok sahaja setiap kali kamu keluar dating bersama. Kamu akan lihat siapa yang akan sampai dahulu.
10. Jarang sekali  akan bercerita tentang keluarganya apatah lagi mahu untuk  membawa kamu pergi untuk berjumpa ibu dan bapanya. Ini sememangnya perkara yang akan sering berlaku, tetapi harus di ingat juga ada kalanya mereka akan  mengajak kamu tetapi ajakan  yang main-main sahaja ataupun akan sering memberikan alasan.

ok itu dia PP dah kongsikan selamat membaca ladies..jauhi lelaki yang bergelar kasanova jangan biarkan dia buat anda menangis  ramenpedas.com

 

Incoming search terms:

!-- nuffnang -->

Check Also

7 Kebaikan Rendaman Kaki Dalam Air Panas Dan Garam

7 Kebaikan Rendaman Kaki Dalam Air Panas Dan Garam

7 Kebaikan Rendaman Kaki Dalam Air Panas Dan Garam

 

7 Kebaikan Rendaman Kaki Dalam Air Panas Dan Garam

Hari tu RP ada kongsikan Kebaikan rendaman kaki dalam Ais Batu, hari ini pula jom RP kongsikan pula 7 Kebaikan Rendaman Kaki Dalam Air Panas Dan Garam;

Ternyata merendamkan kaki dalam air panas dicampurkan dengan sedikit garam selain dapat membuat kita menjadi rileks dan ianya juga boleh membersihkan kuman yang bersarang di telapak kaki. Merendam kaki juga dapat membuat kaki kita menjadi lebih ringan. Ianya juga sememangnya dipercayai dapat menghilangkan lenguh-lenguh  dan kesemutan. Disebabkan oleh campuran  garam dan air panas tersebut, ternyata ianya akan memberikan efek yang berbeza kerana khasiat daripada garam tersebut.

 

1.Untuk Menghilangkan Bau Pada Kaki

Selepas kita membuka kasut, kadangkala ada bau yang tidak sedap bebas ke udara. Ternyata bau tersebut adalah daripada kaki kita. Keadaan ini sangat mengganggu kehidupan kita, apatah lagi ketika berada di tempat-tempat awam. Orang yang berdekatan dengan kita boleh terganggu  dengan bau tersebut. Jika mengalami masalah ini, cubalah untuk merendam kaki denagan air panas dan garam. Ini kerana air garam boleh menghilangkan bakteria yang ada pada kaki.

 

2. Dapat Mengatasi Masalah Kulit Kaki Pecah-Pecah dan Kasar

Merendam kaki di dalam air panas dicampurkan dengan garam dapat menanggalkan kulit mati dan dapat merawatnya.  Untuk kaki pecah-pecah dan kasar, atasilah maslah untuk dengan rendama kaki ini.

 

3. Dapat Mengatasi Selsema, Demam, dan Batuk

Tiga penyakit tersebut dapat diatasi dengan cara merendamkan kaki di dalam air panas bercampur garam. ini kerana proses rendaman kaki tersebut membuat tubuh kita menjadilebih  segar dan sakit akan berkurangan.

 

4. Melegakan sakit Kepala

Selain selsema, rendaman kaki dengan air panas dan garam juga bermanfaat untuk rawatan sakit kepala.

 

5. Untuk Menenangkan Jiwa

Proses rendaman air panas dan garam juga dapat menenangkan jiwa dan memberikan kesegaran pada tubuh kita.

 

6. Perjalanan Darah Menjadi Lancar

Air Panas yang telah dicampurkan  dengan garam juga amat  bermanfaat untuk memperlancarkan perjalanan darah. Tidak hanya air panas bergaram, tetapi juga air panas biasa.

 

7. Dapat Menghilangkan Kuman dan Bakteria yang Bersarang di Kaki

Segala  kuman dan bakteria penyebab kaki berbau, kaki menjadi kasar akan dapat diatasi dengan cara merendamkan  kaki menggunakan air panas yang dicampurkan dengan garam.

 

Haa itulah antara 7 kebaikan merendam kaki di dakam air panas dan garam, tetapi haruslah diingat ianya juga bergantung kepda kesesuaian  diri kita juga, jika mengalami masalah silalah hentikannya dengan segera. –Ramenpedas.com

Sumber: Google

Incoming search terms:

7 Kebaikan Rendaman Kaki Dalam Air Panas Dan Garam

 

7 Kebaikan Rendaman Kaki Dalam Air Panas Dan Garam

Hari tu RP ada kongsikan Kebaikan rendaman kaki dalam Ais Batu, hari ini pula jom RP kongsikan pula 7 Kebaikan Rendaman Kaki Dalam Air Panas Dan Garam;

Ternyata merendamkan kaki dalam air panas dicampurkan dengan sedikit garam selain dapat membuat kita menjadi rileks dan ianya juga boleh membersihkan kuman yang bersarang di telapak kaki. Merendam kaki juga dapat membuat kaki kita menjadi lebih ringan. Ianya juga sememangnya dipercayai dapat menghilangkan lenguh-lenguh  dan kesemutan. Disebabkan oleh campuran  garam dan air panas tersebut, ternyata ianya akan memberikan efek yang berbeza kerana khasiat daripada garam tersebut.

 

1.Untuk Menghilangkan Bau Pada Kaki

Selepas kita membuka kasut, kadangkala ada bau yang tidak sedap bebas ke udara. Ternyata bau tersebut adalah daripada kaki kita. Keadaan ini sangat mengganggu kehidupan kita, apatah lagi ketika berada di tempat-tempat awam. Orang yang berdekatan dengan kita boleh terganggu  dengan bau tersebut. Jika mengalami masalah ini, cubalah untuk merendam kaki denagan air panas dan garam. Ini kerana air garam boleh menghilangkan bakteria yang ada pada kaki.

 

2. Dapat Mengatasi Masalah Kulit Kaki Pecah-Pecah dan Kasar

Merendam kaki di dalam air panas dicampurkan dengan garam dapat menanggalkan kulit mati dan dapat merawatnya.  Untuk kaki pecah-pecah dan kasar, atasilah maslah untuk dengan rendama kaki ini.

 

3. Dapat Mengatasi Selsema, Demam, dan Batuk

Tiga penyakit tersebut dapat diatasi dengan cara merendamkan kaki di dalam air panas bercampur garam. ini kerana proses rendaman kaki tersebut membuat tubuh kita menjadilebih  segar dan sakit akan berkurangan.

 

4. Melegakan sakit Kepala

Selain selsema, rendaman kaki dengan air panas dan garam juga bermanfaat untuk rawatan sakit kepala.

 

5. Untuk Menenangkan Jiwa

Proses rendaman air panas dan garam juga dapat menenangkan jiwa dan memberikan kesegaran pada tubuh kita.

 

6. Perjalanan Darah Menjadi Lancar

Air Panas yang telah dicampurkan  dengan garam juga amat  bermanfaat untuk memperlancarkan perjalanan darah. Tidak hanya air panas bergaram, tetapi juga air panas biasa.

 

7. Dapat Menghilangkan Kuman dan Bakteria yang Bersarang di Kaki

Segala  kuman dan bakteria penyebab kaki berbau, kaki menjadi kasar akan dapat diatasi dengan cara merendamkan  kaki menggunakan air panas yang dicampurkan dengan garam.

 

Haa itulah antara 7 kebaikan merendam kaki di dakam air panas dan garam, tetapi haruslah diingat ianya juga bergantung kepda kesesuaian  diri kita juga, jika mengalami masalah silalah hentikannya dengan segera. –Ramenpedas.com

Sumber: Google

Incoming search terms:

Kebaikkan Rawatan Rendaman Kaki Bersama Ais Batu

Kebaikan Rawatan Rendaman Kaki Bersama Ais Batu

Kebaikkan Rawatan Rendaman Kaki Bersama Ais Batu

 

Kebaikan Rawatan Rendaman Kaki Bersama Ais Batu

Untuk pengetahuan anda amalan rendaman kaki dengan Air yang di campurkan degan sedikit ais batu dapat melegakan ketegangan otot dan ianya dapat mengelakkan dari Gangguan Jin.

Terapi rendaman kaki dengan air yang dicampurkan bersama  sedikit ais bagi org yang sukar tidur malam adalah baik jika di amalkan. Bagi masalah sakit kepala pula ataupun Bisa sakit-sakit badan, adalah elok untuk mengamalkan rawatan rendaman kaki yang dicampur bersama dengan  ais ini.

Menurut Perubatan Islam , sekiranya anda ada mengalami gangguan jin yang kronik anda pasti akan rasa sakit seperti menyucuk-nyucuk di kaki yang di rendam itu. Itu adalah tandanya yang tubuh kita ada mangalami gangguan makhluk halus. Oleh itu sekiranya di amalkan inshaaAllah izin Allah jin akan terhindar dari pada tubuh anda.

Menurut sumber, untuk kesan yang lebih baik lagi  campurkan air rendaman kaki tersebut  dengann daun bidara limau dan garam bukit dalam air berais itu. Kesan nya amat baik dalam tubuh badan kita.

Bolehlah diamalkan membaca sebelum rendam kaki
Surah Al_Fatihah7x
Surah Al_khlas7x
Dan_selawat7x

InshaaAllah denagn Izin Allah Kaki badan akan berasa ringan.

Menurut Perubatan Islam , Kesan Gangguan makhluk halus adalah seperti
=Kaki anda berasa Pijau bila di rendam kaki anda dalam Ais
=Lenguh dan kebas pada kaki
=Sakit mencucuk di kaki
Sekiranya anda ada mengalami kesan seperti ini dinasihatkan agar pergi mendapatkan rawatan islam berhampiran  (wallahualalm).

Haruslah  di ingat ini adalah salah satu cara Alternatif dalam rawatan islam dan ianya juga adalah sebagai salah satu iktiar untuk merawat pesakit, inshaaAllah dengan  izin Allah Sakit anda akan sembuh atau berkurangan. Ianya juga adalah mengikut kesesuaian tubuh badan anda, wallahualam. –Ramenpedas.com

Sumber:  FB Pusat Perubatan Islam Al-mujahidin

Incoming search terms:

Kebaikkan Rawatan Rendaman Kaki Bersama Ais Batu

 

Kebaikan Rawatan Rendaman Kaki Bersama Ais Batu

Untuk pengetahuan anda amalan rendaman kaki dengan Air yang di campurkan degan sedikit ais batu dapat melegakan ketegangan otot dan ianya dapat mengelakkan dari Gangguan Jin.

Terapi rendaman kaki dengan air yang dicampurkan bersama  sedikit ais bagi org yang sukar tidur malam adalah baik jika di amalkan. Bagi masalah sakit kepala pula ataupun Bisa sakit-sakit badan, adalah elok untuk mengamalkan rawatan rendaman kaki yang dicampur bersama dengan  ais ini.

Menurut Perubatan Islam , sekiranya anda ada mengalami gangguan jin yang kronik anda pasti akan rasa sakit seperti menyucuk-nyucuk di kaki yang di rendam itu. Itu adalah tandanya yang tubuh kita ada mangalami gangguan makhluk halus. Oleh itu sekiranya di amalkan inshaaAllah izin Allah jin akan terhindar dari pada tubuh anda.

Menurut sumber, untuk kesan yang lebih baik lagi  campurkan air rendaman kaki tersebut  dengann daun bidara limau dan garam bukit dalam air berais itu. Kesan nya amat baik dalam tubuh badan kita.

Bolehlah diamalkan membaca sebelum rendam kaki
Surah Al_Fatihah7x
Surah Al_khlas7x
Dan_selawat7x

InshaaAllah denagn Izin Allah Kaki badan akan berasa ringan.

Menurut Perubatan Islam , Kesan Gangguan makhluk halus adalah seperti
=Kaki anda berasa Pijau bila di rendam kaki anda dalam Ais
=Lenguh dan kebas pada kaki
=Sakit mencucuk di kaki
Sekiranya anda ada mengalami kesan seperti ini dinasihatkan agar pergi mendapatkan rawatan islam berhampiran  (wallahualalm).

Haruslah  di ingat ini adalah salah satu cara Alternatif dalam rawatan islam dan ianya juga adalah sebagai salah satu iktiar untuk merawat pesakit, inshaaAllah dengan  izin Allah Sakit anda akan sembuh atau berkurangan. Ianya juga adalah mengikut kesesuaian tubuh badan anda, wallahualam. –Ramenpedas.com

Sumber:  FB Pusat Perubatan Islam Al-mujahidin

Incoming search terms:

Laut Cermin Paling Cantik Yang Tersembunyi Di Sasaran Selangor-Malaysia

Laut Cermin Paling Cantik Yang Tersembunyi Di Sasaran Selangor-Malaysia

Laut Cermin Paling Cantik Yang Tersembunyi Di Sasaran Selangor-Malaysia

 

Laut Cermin Paling Cantik Yang Tersembunyi Di Sasaran Selangor-Malaysia

Untuk pencinta fotografi dan alam semulajadi, mari RP perkenalkan tempat yang wajib korang pergi dan kunjungi. Ianya terletak di sebuah bandar kecil yang dikenali sebagai Sasaran, Selangor. Tempat yang menarik ini  terletak kira-kira 1 jam perjalanan daripada KL atau 40 minit daripada Sekinchan. Ianya dikenali sebagai ‘Salt Flat”  di Malaysia yang dimana ianya menyerupai keajaiban alam semula jadi begitu terkenal di Bolivia. Iaitu bagaikan pantulan seperti cermin yang dari langit ataupun Sky Mirror yang tengah viral sekarang ini. 

Anda tidak boleh dapat melihat fenomena ini setiap hari, ini kerana rupa-rupanya ianya hanya berlaku 4-5 hari dalam sebulan (Atau lebih dan bergantung kepada air pasang) ianya hanya berlaku pada hari yang betul di mana paras laut tidak terlalu tinggi atau rendah dan membolehkan anda akan mendapat kesan gambar  seperti  cermin di atas laut.

Sebaik sahaja anda smpai di Sasaran anda akan mempunyai masa untuk mengambil gambar dengan menaiki bot selama 45 minit keluar ke Selat Melaka dan mendapatkan gambar pantulan cermin yang begitu cantik sekali. Untuk ke tempat ini anda memerlukan pemandu pelancong. Sila buat tempahan dengan cepat kerana ianya memang sentiasa penuh. Khidmat pemandu pelancong ini boleh anda dapatkan melalui laman-laman Facebook yang menyediakan perkhidmatan tour untuk ke Sasaran Selangor.

Pemandangan dan hasil gambar-gambar yang diperolehi sememangnya amat cantik dan mengagumkan, pastinya anda akan teruja apabila ke sana. Selain pemandangan yang cantik untuk bergambar, pulau ini juga tempat kepada pelbagai organisma laut. Jadi mari RP kongsikan beberapa gambar menarik di Laut Cermin Paling Cantik Yang Tersembunyi Di Sasaran Selangor-Malaysia;

 

Laut Cermin Paling Cantik Yang Tersembunyi Di Sasaran Selangor-Malaysia

 

laut cermin sasaran

 

laut cermin sasaran

 

salt flat di sasaran

 

salt flat di sasaran

 

laut cermin

 

Cantik gilew kan, jadi apa tunggu lagi booking cepat untuk ke sana, jangan lepaskan peluang untuk bergambar di tempat yang cantik dan tersembunyi ini. Bergambarla sampai pengsan. –ramenpedas.com

Sumber: blinkthasn

 

 

Incoming search terms:

Laut Cermin Paling Cantik Yang Tersembunyi Di Sasaran Selangor-Malaysia

 

Laut Cermin Paling Cantik Yang Tersembunyi Di Sasaran Selangor-Malaysia

Untuk pencinta fotografi dan alam semulajadi, mari RP perkenalkan tempat yang wajib korang pergi dan kunjungi. Ianya terletak di sebuah bandar kecil yang dikenali sebagai Sasaran, Selangor. Tempat yang menarik ini  terletak kira-kira 1 jam perjalanan daripada KL atau 40 minit daripada Sekinchan. Ianya dikenali sebagai ‘Salt Flat”  di Malaysia yang dimana ianya menyerupai keajaiban alam semula jadi begitu terkenal di Bolivia. Iaitu bagaikan pantulan seperti cermin yang dari langit ataupun Sky Mirror yang tengah viral sekarang ini. 

Anda tidak boleh dapat melihat fenomena ini setiap hari, ini kerana rupa-rupanya ianya hanya berlaku 4-5 hari dalam sebulan (Atau lebih dan bergantung kepada air pasang) ianya hanya berlaku pada hari yang betul di mana paras laut tidak terlalu tinggi atau rendah dan membolehkan anda akan mendapat kesan gambar  seperti  cermin di atas laut.

Sebaik sahaja anda smpai di Sasaran anda akan mempunyai masa untuk mengambil gambar dengan menaiki bot selama 45 minit keluar ke Selat Melaka dan mendapatkan gambar pantulan cermin yang begitu cantik sekali. Untuk ke tempat ini anda memerlukan pemandu pelancong. Sila buat tempahan dengan cepat kerana ianya memang sentiasa penuh. Khidmat pemandu pelancong ini boleh anda dapatkan melalui laman-laman Facebook yang menyediakan perkhidmatan tour untuk ke Sasaran Selangor.

Pemandangan dan hasil gambar-gambar yang diperolehi sememangnya amat cantik dan mengagumkan, pastinya anda akan teruja apabila ke sana. Selain pemandangan yang cantik untuk bergambar, pulau ini juga tempat kepada pelbagai organisma laut. Jadi mari RP kongsikan beberapa gambar menarik di Laut Cermin Paling Cantik Yang Tersembunyi Di Sasaran Selangor-Malaysia;

 

Laut Cermin Paling Cantik Yang Tersembunyi Di Sasaran Selangor-Malaysia

 

laut cermin sasaran

 

laut cermin sasaran

 

salt flat di sasaran

 

salt flat di sasaran

 

laut cermin

 

Cantik gilew kan, jadi apa tunggu lagi booking cepat untuk ke sana, jangan lepaskan peluang untuk bergambar di tempat yang cantik dan tersembunyi ini. Bergambarla sampai pengsan. –ramenpedas.com

Sumber: blinkthasn

 

 

Incoming search terms: